زندگی من
زندگی هدیه خداوند است به من،
و
شیوه ی زندگی هدیه من به خداست.
تو الان چند سالته ؟ فکر می کنی تا کی زنده ای؟
به نظرت هر سال روز تولدت یک سال از عمرت کم می شه ؟ یا یک سال به عمرت اضافه می شه؟
تا حالا فکر کردی این دنیا با اون دنیا چه فرقی داره ؟ اگه رفتی اون دنیا ، تو کجایی ؟ دوستات کجان ؟
تا الان چه کارایی کردی ؟ چه کاری رو درست کردی ؟
چند بار دل شکوندی ؟ چند بار دل به دست آوردی ؟
چند بار نوازش کردی ؟ چند بار کتک زدی ؟
چند بار بخشیدی ؟ چند بار اضافه کردی ؟
چند بار کار قشنگ کردی ؟ چند بار کار زشت کردی ؟
چند بار دوست شدی ؟ چند بار دشمن شدی ؟
چند بار چند بار کمک کردی ؟
چقدر احترام گذاشتی ؟ چقدر بی احترامی کردی ؟
چند بار گریه کردی ؟ چند بار خندیدی ؟
چند بار گفتی من می توانم ؟ چند بار گفتی نه، نمیشه،نمی تونم ؟
چند بار شعر خوندی ؟ چند بار شعر گفتی ؟
چند بار به درد و دل یه نفر گوش دادی ؟ چند بار فقط شنیدی؟ همین و بس؟
چند بار گفتی منو ببخش ؟ چند بار مغرورانه نه گفتی ؟
چند بار با خدا حرف زدی ؟ چند بار باهاش قهر بودی ؟ اعتراض کردی ؟
تا حالا چیزی از خدا خواستی ؟ چند بار از بقیه چیزی رو خواستی ؟
چقدر تونستی اشرف مخلوقات باشی ؟بهترین باشی ؟ آدم باشی ؟ مرد باشی ؟ و چقدر مثل ... بودی ؟
چند بار فداکاری کردی ؟ چند بار خود خواه بودی ؟
چند بار دیگران رو درک کردی ؟
چند بار خودت بودی ؟ چند بار مثل بقیه بودی ؟
چند بار دروغ گفتی ؟ چند بار راست گفتی ؟
چند بار امروزتو برای فردا خراب کردی ؟ چند بار فرداتو برای امروز از دست دادی ؟
چند بار گفتی دوستت دارم ؟ چند بار گفتی متنفرم ازت ؟
چند بار عاشق شدی ؟ چند بار متنفر شدی ؟
و چند بار زندگی کردی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زمان گذشت ، زمان گذشت و ساعت چهار بار نواخت، چهار بار نواخت،
تو راز فصلها را فهمیدی ؟ حرف لحظه ها را شنیدی ؟
امروز، اولین روز فردای دیروز توست،
فردا را دیدی؟ امروز را حس کردی؟ زندگی کردی ؟
این وبلاگ با همکاری امید اکبری و سایر دوستان سعی بر این دارد نیم نگاهی داشته باشد به آسیب های اجتماعی رایج در ایران که توسط(گردآوری، تحقیق، مصاحبه، گزارش، نشست های خود اعضا با اساتید و دست اندرکاران امور و...) در حد توانایی مورد بحث و بررسی قرار گیرند.